Over ons

MAAK KENNIS MET ACUTEC

OVER ONS

Acutec is in 2010 opgericht door Coen Raaphorst. Ruim 20 jaar geleden rondde hij zijn HTS af en startte hij in de technische detachering. Na een aantal managementfuncties heeft hij dit detacheringsbedrijf opgezet en met succes laten groeien tot het kantoor met zeven collega’s dat het nu is. In zijn rol als directeur van Acutec combineert Coen zijn affiniteit met techniek en de passie om professionals te bemiddelen.

Bij Acutec staan we met beide benen stevig op de grond. Ook partners Joris Samson en Bram van Rossum werken net als Coen mee in de dagelijkse praktijk. Cumulatief betekent dit zo’n 75 jaar technische detacheringservaring op de werkvloer. Hierdoor profiteren opdrachtgevers en kandidaten maximaal van het sterke netwerk rondom Acutec.

Wij krijgen energie van het contact met opdrachtgevers én met kandidaten. De juiste technische match vinden en twee tevreden partijen na bemiddeling: dát is wat ons drijft! Waar wij bij Acutec in geloven? Dat het verbinden van de juiste kandidaat aan een nieuwe organisatie geen eindpunt is, maar het begin van een succesvolle reis!

Het geheim van langetermijnsucces

Dankzij onze specialisatie en ons succesratio zijn we hét technisch detacheringsbureau in Nederland. Met veel toewijding begeleiden we engineers en ingenieurs in hun loopbaan.

Hoe we dat doen? We blijven kijken naar de ambitie van onze professionals, nu en in de toekomst. Zo zorgen we voor een match vandaag én over vijf jaar. Deze aandacht voor persoonlijke ontwikkeling is goed nieuws voor onze kandidaten. Zij zijn zo immers verzekerd van groei.

Wat onze manier van werken voor de opdrachtgevers betekent? Goed gemotiveerde kandidaten voor de juiste functie. En dat werkt!

Werken via Acutec

Acutec-consultants zijn flexibel van geest. Mensen die nieuwsgierig, gedreven en positief de wereld in kijken. Blijven ontdekken en leren. Samen met opdrachtgevers langdurige relaties aangaan. Onze professionals echt leren kennen. Een stapje extra zetten. En weten dat het verschil in de laatste 10 procent wordt gemaakt.

We doen er bij Acutec dan ook alles aan om een goede plek voor kandidaten te creëren. We bieden een professionele werkomgeving waarin je alle ruimte krijgt om te leren, kansen te creëren en te presteren. Met gedreven collega’s en aansprekende klanten met mooie opdrachten. Opdrachtgevers die ons waarderen omdat we het verschil maken met eigentijdse oplossingen en mensen.

We zijn altijd op zoek naar mensen die verder willen in hun loopbaan. Laat Acutec je ondersteunen in jouw loopbaanontwikkeling en schrijf je in als kandidaat. Wij matchen je op je kennis, kunde en karakter. Zo ben je verzekerd van een functie en van een werkplek waar je het beste uit jezelf kunt halen.

Meer informatie voor Professionals

Werven via Acutec

Dankzij jarenlange ervaring in de techniek zijn Acutec-consultants de ideale sparringpartner voor opdrachtgevers. We hebben kennis van techniek en vooral van werken in de techniek. Dit betekent dat we begrijpen hoe een project verloopt en wat de veelvoorkomende uitdagingen zijn. Samengevat: we kennen de markt.

Het goede nieuws voor opdrachtgevers is dat we ook onze kandidaten kennen. We streven voor onze engineers en ingenieurs naar de ideale loopbaan en optimale persoonlijke ontwikkeling. Waar we voor opdrachtgevers naar streven? Succesvolle projecten en continuïteit van de bedrijfsvoering. Met de juiste match tussen vacature en kandidaat bereiken we precies dit.

Als de kennis, kunde en het karakter van een kandidaat bij jouw project of bedrijf passen, hebben wij gewonnen. Tel daarbij op dat onze intrinsieke wens is om de kandidaat een ideale loopbaanbegeleiding te bieden en je weet jezelf verzekerd van de beste cv’s en mensen.

Meer informatie voor Opdrachtgevers