Jij weet ingewikkeld KAM-beleid zo te vertalen dat onze medewerkers op de werklocaties het óók begrijpen. Je hebt daarnaast steengoede ideeën en je bent niet bang ze in praktijk te brengen. Je hebt het talent mensen te verbinden. Wij zoeken een KAM-coördinator die dit onder andere in zich heeft. Je werkzaamheden en je blikveld zijn breed. Van het analyseren van bijna-ongelukken tot het coördineren van (her)certificeringen, het begeleiden van bodemsaneringen en het verhogen van veiligheidsbewustzijn bij je collega’s in de sleuf.
JOUW WERKOMGEVING
Je adviseert collega’s op het gebied van veiligheid en kwaliteit op verschillende niveaus binnen ons bedrijf, zowel gevraagd als ongevraagd. Je kunt wet- en regelgeving naar de praktijk vertalen, dus naar onze mensen die buiten aan het werk zijn. Daarvoor geef je soms ook presentaties of trainingen. Je bent een onderzoeker, een initiatiefnemer, iemand voor wie verbeteringen voorop staan. Je zult ook buiten zijn voor werkplekinspecties op het gebied van veiligheid en kwaliteit. Wij werken voor een groot deel digitaal. Dat betekent dat veel KAM-formulieren bij je binnenkomen, waarop acties volgen en waarvan jij de bewaking doet. Jouw werkgebied is Midden- en West Nederland en je werkt vanuit de vestigingen in Amersfoort, Dordrecht en een dag per week in Oldenzaal.
De eerste twee maanden zal je ingewerkt worden in Oldenzaal om vervolgens (veelal) zelfstandig je werkzaamheden uit te voeren in je werkgebied.
Wat wordt er van jou gevraagd?
- Jouw werkzaamheden binnen de KAM-afdeling vragen organisatietalent;
- Je weet van je zelf dat je gedurende de dag heel makkelijk kunt schakelen;
- Een telefoontje in de ochtend kan je hele planning overhoop halen, maar je weet je werk later op de dag moeiteloos op te pakken;
- Je kunt analyseren en procesmatig denken, sterker nog, voor jou is dit een uitdaging. Voor deze functie vragen wij iemand met HBO werk- en denkniveau;
- Heb je de opleiding Integrale Veiligheidskunde afgerond en/of een middelbaar veiligheidskunde diploma? Dan heb je een streepje voor.
Het betreft een functie voor 40 uur per week.
Wat krijg je er voor terug?
In het eerste jaar kom je in dienst bij Acutec. Wij detacheren je aan onze opdrachtgever. Het is de bedoeling dat je daarna vloeiend overgaat in loondienst bij de opdrachtgever. Bij ons staat jouw belang voorop. Daarom bieden we serieuze arbeidsvoorwaarden:
- Het salaris dat je ná overgang bij de opdrachtgever gaat verdienen,
- Heb je recht op 25 vakantiedagen + 13 ADV dagen;
- Verder bouw je bij ons pensioen op;
- Veel vrijheid en zelfstandigheid bij het uitvoeren van je werkzaamheden.
Wie zijn wij?
Wij detacheren ingenieurs en engineers bij de mooiste bedrijven in Nederland. We delen de passie van onze opdrachtgevers en werknemers/ kandidaten. Want werken in de techniek geeft mogelijkheden te doen wat je leuk vindt en waar je energie van krijgt.
Gave projecten, solide, stoere bedrijven, unieke ontwikkelingen en mooie mensen. Dát is in het kort wat werken in de techniek inhoudt.
We zijn actief in: Elektrotechniek, Werktuigbouwkunde, Ondergrondse Infra & Civiel.
Iedere maand zetten we één van onze medewerkers in het voetlicht door een artikel over hem of haar te schrijven.
Deze publiceren wij in ons magazine De Ingeneer - Acutec en op onze website Nieuws - Acutec.
En? Ben je enthousiast?
Zie jij jezelf al in deze functie? Of heb je misschien nog een vraag> Bel of mail me dan. Ik sta je graag te woord!
Bram van Rossum | 06 50 22 56 73 | a.vanrossum@acutec.nl
Solliciteer eenvoudig door me een mail te sturen met je naam en met bij voorkeur je CV als bijlage. (Telefonische sollicitatie kan uiteraard ook!).
Is dit niet jouw vacature? Maar lijkt het je wel iets voor een kennis? Stuur de vacature dan door en maak kans op het Tipgeverscadeau!
Je kunt je ook inschrijven. We houden je dan op de hoogte van nieuwe vacatures en kansen.