Acutec_Coen & Bram

Persbericht: Overname in detachering: Acutec neemt Wisselingh en Toorens over

Met terugwerkende kracht is Wisselingh en Toorens uit Hoofddorp vanaf 1 januari 2023 overgenomen door Acutec uit Houten. De overname heeft geen consequenties voor medewerkers of klanten.

Wisselingh en Toorens is sinds 2001 actief in het detacheren van bouwkundigen en civiele technici, met name in de Randstad. Voormalig eigenaar Olaf Toorens gaat met pensioen: “Het belangrijkste bij de overname vind ik dat mijn medewerkers goed terechtkomen.” De ideale overnamepartner vond hij in Acutec.

Acutec werkt onder andere in elektrotechniek, werktuigbouw, railinfra, civiele techniek en ondergrondse infra. Ze detacheren 15 jaar ingenieurs en engineers. Coen Raaphorst – directeur Acutec over de overname: “Olaf en ik kennen elkaar van een gezamenlijke werkgever uit het verleden. Hij gaf aan met pensioen te gaan en zijn medewerkers een goed alternatief te willen bieden. Voor Acutec biedt dit kansen om te groeien in een markt waarin we nu nog nauwelijks actief zijn. Zo snijdt het mes aan twee kanten.

De naam Wisselingh en Toorens komt met de overname te vervallen. Alle huidige contracten met medewerkers en klanten blijven echter ongewijzigd. Bram van Rossum – managing partner bij Acutec over de dienstverlening: “We zijn blij met onze nieuwe collega’s en vinden het belangrijk dat ook zij deze overname met vertrouwen tegemoet zien. We willen in de dienstverlening dan ook niets aanpassen. Wel zullen de systemen van Wisselingh en Toorens geleidelijk overgaan in de onze.

Voor vragen over deze overname kunt u contact opnemen met Bram van Rossum via a.vanrossum@acutec.nl

Klanten van Wisselingh en Toorens kunnen met hun vragen terecht bij hun vertrouwde contactpersoon, Arnold van Oosterhout: a.vanoosterhout@acutec.nl